• birinci dereceden bağımlılık yaratan blog

    CrazyzEHiR.Com Beğeni Script v1


    Merhaba Arkadaşlar ;

    Tasarım ve Kodlaması Bana Ait Olan CrazyzEHiR v1 Scriptini Yayınlama Zamanı Geldi.
    Scriptin Tabanı Tüm Scriptler Gibi Canparçasıdır.
    Bundan Önce Atmış Olduğum Bazı Tasarımları Bu Script Üzerinde Entegre Ederek Çalıştırabilirsiniz :)

    Scriptten Bir Kaç Görüntü.
    İlk Karşımıza Gelen Penceremiz.
    Admin CP 
    Rar Pass : crazyzehir.com
    Rar Pass : crazyzehir.com


    DipNOT: Scripti İndirme İşlemini Başlattığında Bir Teşekkürü Çok Görenler , Sorunla Karşılaştığında Yardım Alamıyacaklarını Unutmasınlar.

    Bilin İstedim !


    27 yorum:

    1. slm set time hatasi aliyorum ne yapmam lazim

      YanıtlaSil
    2. Set time Derken Bir SS Çekip Atarsanız linki . Bakabiliriz

      YanıtlaSil
    3. Bir CrazyzEHİR klasiği, yine sen yine mükemmel bir tasarım :)

      YanıtlaSil
    4. Teşekkürler Crazyz güzele benziyor indirip deniyorum hemen :)

      YanıtlaSil
    5. app id ve secret tamamda app key nedir bilmiyorum :S
      yardımcı olurmusun o konuda bana şimdiden teşekkürler :)

      YanıtlaSil
    6. App id Kurduğun Uygulamanın En Üstünde Zaten Belirtiyor. Access Token Kodunuda https://developers.facebook.com/tools/access_token Buradan Alıyorsunuz.

      YanıtlaSil
    7. kurdum fakat hata veriyor facebook tan girince izin isteme alanı cıkacakken hata veriyor linke baktıgımda oauth?client_id=& gördügünüz gibi client_id boş ondan sanırım

      ayrıca admin panelden denedim orası acıldı fakat ordada beğen dedigimde

      site error admin/post.php requires the ionCube PHP Loader ioncube_loader__5.3.so to be installed by the website operator. If you are the website operator please use the ionCube Loader Wizard to assist with installation.

      diyor yardımcı olursanız sevinirim...

      YanıtlaSil
    8. @Erkan Bu Hatayı Tek Alan Kişi Sensin Kardeşim Şuanda Herhangi Bir Sorun Yok :)

      YanıtlaSil
    9. Valla izinleri felem verdiriyorum ama

      http://imageshack.us/photo/my-images/208/sssle.png/

      siteye baglanmıyor dıyor acaba nerde yanlıs yapıyorum. ve Appıd,appsecret,applink,appkey leri sadece db'yimi editlicez başka dosyada ayarlancakmı aynasız.php den başka

      YanıtlaSil
    10. Gökhan Altundal # Bana Ulaşırmısın Kardes. Konuyla Alakalı Deil http://facebook.com/xYenerCn

      YanıtlaSil
    11. aynasız.php ve phpmyadmin ve Sen onu yenilesen olur çünkü zaman aşımı diyor

      YanıtlaSil
    12. kardes skriptin icine(sql-a) 5-10 tanede hazir user kayarmisin, ben adam bulamiyorumda o uzden

      YanıtlaSil
    13. Kardeş şimdi sql yi facebook a nasıl koycam ? :D bi solesen

      YanıtlaSil
    14. sql Facebooka Koymıcan kardeşim Hostuna Gircen Database Oluşturcan Ardından PhpMyAdmin'e Giricen Oraya Sql Tanıtıcan.

      YanıtlaSil
    15. Ee facebook nasıl gorcek php my admın tmm yaptım ve phpmyadmınden eritabanı olusturdum peki veri tabanını nasıl facebook a okutturcam kardeşl scriptleri nasıl koycam bi yardım etsen
      _???_

      YanıtlaSil
    16. Sen bana bi adres verde özel konuşak ? Hem sen yapsan benim için olmazmı ?
      Bn veritabanı fln yapıyom da facebook gormuyo ?

      YanıtlaSil
    17. Bide sql yi kendimize gorede ayarlıyacaz deilmi ? Adımız uygulamamız fln yani

      YanıtlaSil
    18. Sen Bu işlere Bulaşma dicem Ancak İnat Ediceksin
      http://www.youtube.com/watch?v=9tLpSC9rO68&feature=player_embedded Al bu Videoyu İzleyerek Yap.

      YanıtlaSil
    19. Kardeş çok saolda bi ara bilgisayarın başlat menusunden bi yer açtı
      o neydi?

      YanıtlaSil
    20. Bana Bunu kim yapar :) yapan biri varsa onla ben admin olalım :)
      ÇOKMU ŞE İSTEDİM. ;)

      YanıtlaSil
    21. Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Host '10.1.1.16' is not allowed to connect to this MySQL server in /home/a3710458/public_html/aynasiz.php on line 6

      Free Web Hosting
      mysql bağlantısı kurulamadı
      PHP Error Message

      Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/a3710458/public_html/aynasiz.php on line 7

      Free Web Hosting
      veritabanına bağlantı sağlanamadı Bana böyle bi yazı geldi kardeş

      YanıtlaSil
    22. Yaptım sorunumu halletim ama bi sorun var kardeş uygulamanın admin paneline girdim oluyo ama başka hesapla giriyom faceye
      bulamıyo uygulamayı limiti yazmıyo bu nası iş :) bi anlatsana ?

      YanıtlaSil
    23. Kardeş Bende Yaptım Ama Siteme Girince Senın Uygualamana Giriyo :D

      YanıtlaSil
    24. cpanel şifresini hangi dosyadan bakabilirim

      YanıtlaSil
    25. CrazyzHİR Kardeş DemirTas Hack ' z ÖzeL Script Yaparmısın ?

      YanıtlaSil
    26. Kardeş Limit 9999 VEriyorum Herkes'e TopLam Üye 9999 Görünüyor Limit 14 Görünüyor ???

      YanıtlaSil

     

    Alexa